آرشیو تیر ماه 1400

ابزار آناليز اينستاگرام حرفه اي مخصوصا براي اينفلوئنسر ماركتينگ و طراحي كمپين! (معرفي و دانلود)

معرفي 4 ابزار بازاريابي اينستاگرام درجه يك كه براي رشد پيج اينستاگرام به آنها نياز داريد!

۱۰ بازديد

آناليز پيج اينستاگرام و اينفلوئنسرها، زمان بندي انتشار پست ها، پلاگين وردپرس براي انتشار پست ها در وبسايت و ابزار دانلود و انتشار مجدد پست، چهار ابزار بازاريابي اينستاگرام كاربردي اي هستند كه در اين نوشته به آنها اشاره مي كنيم.
اينها ابزارهايي هستند كه هر ديجيتال ماركتري به آنها نياز دارد. ابزارهايي كه فارغ از مهارت هاي شما، مي توانند به بازاريابي در اينستاگرام برندتان كمك كنند.

ابزار آناليز پيج اينستاگرام UggerExplore

Influencer Marketing Analytics Tool for Instagram

اگر نمي دانيد به كدام پيج بايد تبليغ سفارش داد و به كدام نه و يا ابزاري براي مقايسه پيج ها با هم سراغ نداريد، اكستنشن UggerExplore مي تواند بهترين و سريع ترين گزينه براي شما باشد. اين ابزار كه به تازگي منتشر شده به شما درك سريع و دقيقي از كيفيت صفحه اينستاگرام مورد نظر مي دهد. استفاده از آن كاملا رايگان است و روي Google Chrome در ويندوز نصب مي شود.
دو شاخصه خيلي مهم، اين اكستنشن را از ساير ابزارهاي آناليز متمايز كرده است:

  1. امتياز كيفيت صفحه يا همان Quality Page Score كه با ستاره نمايش داده شده و به شما درك سريعي از كيفيت پيج مورد نظر مي دهد. اگر چند پيج را در كنار هم باز كنيد، با مقايسه اين ستاره ها و تعداد فالوور مي توانيد پيج بهتري را براي تبليغ انتخاب كنيد.
  2. بررسي پايداري رفتار فالوورهاي پيج مورد نظر به كمك هوش مصنوعي كه مي تواند شما را از گزند فريب لايك و كامنت هاي غير واقعي صفحه مورد نظر مصون نگاه دارد. اين ابزار با بررسي رفتار فالوورها روي 12 پست آخر، آنهايي كه رفتار غير واقعي دارند را قرمز كرده و از محاسبات تحليلي حذف مي كند.

ويژگي هاي اصلي UggerExplore:

– نمايش تغييرات در تعداد دنبال كنندگان صفحه
– نمايش تغييرات در تعداد فالووينگ هاي صفحه
– نمايش نرخ تعامل محتواي صفحه و تغييرات آن
– نمايش تغيير در ميانگين لايك و كامنت
– تغيير در تعداد نظرات در هر 100 لايك (Comment Rate)
– نمايش Page Quality Score يا همان امتياز كيفيت صفحه
– نمايش تعداد پست هايي كه رفتار و بازخورد غير معمول نسبت به ساير پست ها دارند.

هزينه استفاده: رايگان

لينك نصب آگراكسپلور

 

انتشار منظم پست ها با Buffer

ابزار ياري دهنده بازاريابي ديجيتال بافر

رشد پيج اينستاگرام بسيار وابسته به نظم شما در انتشار پست ها ست. اگر مشغله زيادي داريد و اين مشغله ممكن است موجب بي نظمي در انتشار پست هايتان شود، ابزار Buffer را به شما پيشنهاد مي كنيم.
اگر پيج اينستاگرامتان را به پروفايل فيسبوك متصل كرده باشيد، Buffer مي تواند پست ها را به صورت مستقيم روي پيج اينستاگرامتان منتشر كند. اگر هم متصل نكرده ايد، مشكلي نيست. اپليكيشن Buffer را روي گوشي موبايل خود نصب مي كنيد. پست هاي در صف انتشار، در زمان مقرر روي اپليكيشن شما باز مي شوند و حتي مي توانيد روي متن كپشن يا هشتگ ها بازنگري كنيد و سپس با سه كليك، پستتان منتشر خواهد شد.
Buffer با پلتفرم هاي Facebook، Linkedin و Twitter هم سازگار است و مي توانيد پست توليد شده خود را همزمان در اين 4 شبكه اجتماعي هم منتشر كنيد.

هزينه استفاده: رايگان تا 10 پست در صف انتشار (مهم نيست كه اين 10 پست ظرف چه مدت زماني منتشر مي شوند.)

لينك استفاده از Buffer

افزونه انتشار پست هاي اينستاگرام در وردپرس 10Web Social Photo Feed

افزونه وردپرس براي نمايش پست هاي اينستاگرام

اگر وبسايتي داريد كه با WordPress طراحي شده، از اين افزونه براي انتشار پست ها روي وبسايت استفاده كنيد. وبسايت شما هم مي تواند يكي از كانال هاي جذب فالوور براي پيج اينستاگرامتان باشد. كنترل كاملي هم بر نحوه نمايش پست ها در اختيارتان مي گذارد. اين افزونه وردپرس روي همين سايت براي نمايش پست هاي اينستاگرام استفاده شده است. مي توانيد كاركردش را همينجا ببينيد…

هزينه استفاده: رايگان

لينك دانلود افزونه

ابزار دانلود و انتشار مجدد پست هاي اينستاگرام Repost

افزونه انتشار مجدد پست هاي اينستاگرام

گاهي پيش مي آيد كه از محتواي يك پست در هر پيجي خوشتان آمده و مي خواهيد آن را روي صفحه اينستاگرام خود منتشر كنيد. در روش سنتي احتمالا اسكرين شات مي گرفتيد و كپشن را هم دوباره مي نوشتيد.
ابزار Repost براي پاسخ به اين نياز شما توليد شده و مي توانيد در سريع ترين زمان ممكن، محتواي دلخواهتان را از آن دانلود كنيد. به سرعت و به راحتي، كپشن و تصاوير را در اختيارتان قرار مي دهد.

هزينه استفاده: رايگان

لينك سايت Repost

ابزارهاي بسياري براي مديريت بازاريابي در اينستاگرام توليد و منتشر شده اند. اما اين 4 ابزار بسيار مي تواند به ماركترها و صاحبان صفحات اينستاگرام كمك كند تا بتوانند بازاريابي اثر بخشي را تجربه كنند.

تبليغات موفق و بازگشت سرمايه اي كه پيش از اين فكرش را هم نميكرديد!

۹ بازديد

بر اساس مطالعه‌اي كه توسط سايت «اي‌ماركِتِر» emarketer انجام شده است، درآمد تبليغات موفق اينستاگرامي در جهان، به بيش از ميليارد ها دلار افزايش يافته است. اين يك واقعيت تأثيرگذار است زيرا رشد و توسعه‌ي اينستاگرام براي اهداف كسب‌وكار شما نيز بسيار بااهميت است. پس بي‌معطلي، به سراغ اين نوشته مي رويم كه اگر به دقت آنها را دنبال كنيد، مي‌توانيد بازگشت سرمايه‌اي (Return On Investment) داشته باشيد كه پيش از اين حتي تصورش را هم نمي‌كرديد.
اينستاگرام در حال حاضر زمينه اي مناسب براي تبليغات كسب و كارها ايجاد كرده است. پس اگر مايل هستيد كه بدانيد كه از چه طريق مي توانيد تبليغات موفق و موثري در اينستاگرام داشته باشيد، نوشته زير را بخوانيد!

در قدم اول بايد به اين دو سوال جواب بدهيد!

  1. مخاطبين هدف شما چه كساني هستند ؟ در واقع محصول شما براي كدام دسته از افراد مناسب است؟  آقايان , خانم ها , كودكان يا سالمندان يا حتي كساني كه پت دارند؟!
  2. مخاطبين هدف شما داراي چه ويژگي هايي هستند؟ مثلا براي فروش يك دست قابلمه نسوز مخاطبان شما كساني هستند كه در سن ازدواج هستند يا چند سال از زندگي مشتركشان گذشته…

تبليغات موفق

 اشتراك تصاوير طبيعي و قدرتمند

همانطور كه مي دانيد در تمام صفحات كاربري موفق اينستاگرام، تصاوير حرف اول را مي زنند و كاربر هدف به شدت ممكن است جذب آن شود. براي اينكه تبليغات موفق و موثري داشته باشيد و باعث افزايش فروش و برند سازي شود بايد تصاويري كه در تبليغات از آنها استفاده مي كنيد كاملا طبيعي باشد تا كاربر به خاطر تبليغي بودن تصوير، به آنها بي توجه نباشد.

شركت “فيلادِلفيا” (Philadelphia) با اشتراك گذاري تصاويري كه هم هيجان انگيز بود و هم اشتها را تحريك مي كرد، با افزايش فروش 41 درصدي مواجه شد.

تبليغات موفق

گرافيك تبليغ شما ( دست كم كاور ) بايد با گرافيك پست هاي پيج ميزبان همسان باشد!

هر چقدرپست مورد نظر تبليغات شما به تم پست هاي پيجي كه قصد داريد در آن تبليغات خود را منتشر كنيد نزديكتر باشد تبليغات موفق خواهيد داشت و در نتيجه احتمال بازگشت سرمايه تان بيشتر خواهد بود! مثلا اگر قالب پيج مورد نظر در پست ها از نوشته زيادي استفاده كرده، شما هم به نسبت همان حجم از نوشته تبليغتان را طراحي كنيد و از متن زياد استفاده كنيد. يا حتي مي توانيد با هزينه خيلي كم، از تبليغات كننده بخواهيد كه نوشته شما را در قالب پست خودش منتشر كند.

تبليغ موفق

روي برندينگ زوم نكنيد!

در واقع نبايد پست تبليغاتي را طوري طراحي كنيد تا به كاربر اين حس را بدهيد كه فقط به دنبال ديده شدن برند و فروش محصول هستيد. حق با شماست، قراردادن لوگو بر روي تصاوير، كاري واجب و البته جذابي است ولي نبايد اجازه بدهيد برندتان بر روي تصوير سايه بياندازد و توجه بيشتري را به خود جلب كند، بلكه بايد عناصر خلاقانه طراحي و يا عكس محصولتان، برندتان را معرفي كند…

تبليغ موفق

Call To Action در اينستاگرام را فراموش نكنيد!

Call To Action يا همان CTA، جمله، عبارت، كلمه يا المان گرافيكي اي است كه كاربر را دعوت به انجام كاري مي كند.

فرض كنيد قصد خريد داريد و به فروشگاهي مي رويد، از محصولات ديدن مي كنيد و اطلاعات مورد نظرتان را كسب مي كنيد. آخرين اقدامي كه در آن فروشگاه انجام مي دهيد چيست؟ بله مرحله بعدي خريد كردن است! پس يعني هر مسيري شروع و پايان خودش را دارد. اما سوال اينجاست كه در اينستاگرام پايان كار كجاست؟! احتمالا شما بعد از ديدن محتواي يك پيج آخرين كاري كه مي توانيد انجام دهيد فالو كردن، كامنت گذاري، خريد كردن و… باشد. سوال اينجاست كه چرا اين كار را انجام مي دهيد؟ چون احتمالا از شما خواسته شده كه انجامش بدهيد و يا به خاطر شرايط خاص از جمله تخفيف ، شما اقدامي رو در راستاي آن هدف انجام داده ايد.

مثال هايي از عباراتي كه مي توانيد مخاطب را به انجام آن ترغيب كنيد در زير آمده است:

  • همين الان خريد كنيد.
  • همين الان رزرو كنيد.
  • با ما تماس بگيريد.
  • ثبت نام كنيد.
  • بيشتر بدانيد.
  • همين حالا دانلود كنيد.
  • همين حالا نصب كنيد.
  • از اپليكيشن استفاده كنيد.
  • همين حالا گوش كنيد.
  • بازي كنيد.
  • ويدئو را ببينيد.
  • بيشتر ببينيد.

تبليغ موفق

هشتگ ها را براي ديده شدن تبليغتان فراموش نكنيد!

هشتگ گذاري در اينستاگرام يك ضرورت اساسي است اما نبايد فراموش شود كه به اندازه استفاده شود.

مطالعه‌اي توسط سايت “تِرَك مِيوِن” (TrackMaven) انجام شده، نشان مي‌دهد پست‌هايي با 11 هشتگ، بيشترين تبادلات را دارند و البته فراموش نكنيد كه تا جاي ممكن از هشتگ هاي كوتاه استفاده كنيد.

تبليغات موفق

تا اينجاي كار ما با مشخص كردن هدف و مخاطب شناسي ، تبليغ خود را طراحي كرديم و آماده انتشار تبليغات در اينستاگرام هستيم اما چطور پيج خوب را از بد تشخيص دهيم؟ مهمترين نكته در انتخاب يك پيج و يا اينفلوئنسر خوب نرخ بازدهي آن است, صرفا بخاطر تعداد فالوور و لايك اقدام به سفارش تبليغات نكنيد.

تبليغات موفق

تبليغات موفق با UggerExplore ! يك ابزار ساده ولي حرفه اي براي تصميم گيري قاطع در تبليغات اينفلوئنسري اينستاگرام

ما در اين نوشته يك ابزار آناليز حرفه اي اينستاگرام را به شما معرفي مي كنيم كه به شدت به شما براي تصميم گيري در رابطه با اينكه پيج مورد نظرتان به درد تبليغ مي خورد يا نه كمك مي كند! در واقع با آگر اكسپلور جاي هيچ نگراني نيست كه مدام با خود بگوييد كه  ” نسبت به هزينه اي كه براي تبليغات كردم آيا پيج مورد نظر بازدهي مناسبي براي پيج من خواهد داشت يا خير…!”

تبليغات موفق

اين ابزار يك اكستنشن (Extension) است كه روي Google Chrome سيستم نصب مي شود. بعد از نصب، با Chrome وارد سايت Instagram مي شويد و شروع به چرخيدن بين پيج هاي مورد نظرتان مي كنيد و آناليز پيج ها را با هم مقايسه مي كنيد.

اين اكستنشن در نهايت سرعت، گزارش تحليلي پيج مورد نظر شما را در اختيارتان مي گذارد و در كمترين زمان با آناليزي كه در اختيار شما قرار مي دهد مي توانيد تصميم بگيريد كه اين صفحه به درد سفارش تبليغ ميخورد يا خير….بخش امتيازدهي و رابط كاربري آسان آگر اكسپلور باعث شده تا اين ابزار را از باقي ابزارها متمايز كند.
دو گزينه از ده ها گزينه UggerExlore كه براي شما مفيد خواهد بود:

بخش امتياز دهي يا Page Score

بخش امتياز دهي با ستاره ها نمايش داده ميشود كه اين نرخ براساس ميزان تعامل با تعداد فالوئرها و ثبات يا بي ثباتي رفتار كاربر بر روي محتوا محاسبه ميشود.

تشخيص رفتار غير عادي كاربران يك صفحه!

اگر بخواهيم ساده اين موضوع را توضيح دهيم، ممكن است پيجي كه شما براي تبليغات مد نظر داريد، لايك و كامنت خريداري كرده باشد. اين ابزار رفتار غير عادي كاربران را تشخيص ميدهد و با رنگ قرمز مشخص ميكند! اما اين رفتار غيرعادي ممكن است لزوما مربوط به لايك و كامنت فيك نباشد. به همين دليل با تغيير رنگ پست ها، به شما اين امكان را مي دهد تا سري به پست مربوطه زده و خودتان از نزديك ميزان بازخورد محتوا را بررسي كرده و تصميم گيري نماييد.
در آخر اين ابزار به شما كمك مي كند تا پيج هاي خوبي را براي تبليغات خود انتخاب كنيد و باعث شود تبليغات موفق و تأثيرگذارتر از هميشه داشته باشيد و بتوانيد تشخيص دهيد كه به نسبت هزينه اي كه انجام مي دهيد ، چقدر قرار است از پيج مورد نظر بازدهي بگيريد.

با آگر اكسپلور با خيال راحت و با سرعت پيج اينستاگرام مورد نظرتان را جست وجو كنيد و نظرش را در مورد آن پيج ببينيد…

براي ديدن ويديو آموزش نصب و كار با آگراكسپلور كليك كنيد…

همين حالا دانلود كنيد!

پروموت اينستاگرام يا تبليغات اينفلوئنسري؟ كدام يك فروش شما را بيشتر مي كند؟!

۱۱ بازديد

همونطور كه در جريان هستيد اينستاگرام يك شبكه اجتماعي محبوب و معروف در ايران است كه طرفداران بيشماري دارد كه با توجه به فعاليت كاربران در اين سوشال، بستري مناسب براي تبليغات به شمار مي رود. شما براي افزايش بازديد و فروش محصولات و خدمات خود، مي توانيد به دو روش تبليغات پروموت اينستاگرام و يا تبليغات اينفلوئنسري متوسل شويد. هر يك از آنها مزايا و معايبي دارند كه در ادامه به آنها اشاره كرده ايم. اما نكته مهم آنست كه ببينيد كداميك دقيقا با شرايط و مقتضيات كسب و كار شما هماهنگ تر است. البته اگر محدوديت در بودجه نداريد، پيشنهاد مي كنيم هر دو روش را پيش بگيريد.

تبليغات اسپانسرشيپ يا پروموت اينستاگرام چيست؟!
پروموت اينستاگرام و تفاوت آن با تبليغات اينفلوئنسري

اين روش توسط خود اينستاگرام انجام ميشود و توسط فيسبوك نيز مديريت مي شود. به احتمال زياد تا به حال گزينه آبي رنگ پروموشن را در زير پست هايتان ديده ايد…شايد تا به  حال از اين گزينه استفاده نكرده ايد و يا طرز كار با آن را نمي دانستيد. اين گزينه با تبديل پيج شخصي به پيج تجاري و اتصال حساب خود به پيج بيزنسي فيس بوك فعال مي شود. سپس اينستاگرام پس از ثبت سفارش، تبليغات شما را در قالب هاي متنوع منتشر مي كند. با پروموت اينستاگرام، تبليغات هدفمندتري خواهيد داشت. چون حتي مي توانيد به طور دقيق و مشخصي بازديد كنندگان پيام خود را انتخاب كنيد. مانند سن، جنسيت و موقعيت جفرافيايي افراد و…

 مثلا براي تبليغات يك كيلينيك زيبايي، خانم هاي جوان بين 24 تا 35 سال كه در تهران زندگي مي كنند را مي توانيد در حالت پروموت اينستاگرام خيلي دقيق تارگت كنيد!

هدف گذاري در تبليغات پروموت اينستاگرام

هدف گذاري در تبليغات پروموت اينستاگرام

  • امكان انتخاب كاربراني كه در يك يا چند كشور (زندگي مي‌كنند، سفر كرده‌اند و يا الان حضور دارند)
  • امكان انتخاب بازه سني (از 13 تا 65+ سال)
  • امكان تفكيك بر اساس سيستم عامل گوشي (اندرويد يا ios و يا هردو)
  • امكان تفكيك جنسيت (مرد يا زن و يا هردو)
  • امكان انتخاب علاقه مندي هاي كاربران به يك دسته بندي شغلي
  • امكان انتخاب علاقه مندي كاربران براساس رفتارهاي آنها در اينستاگرام
  • امكان انتخاب علاقه مندي كاربران به يك هشتگ يا موضوع
  • امكان تفكيك بر اساس فعاليت كاربران (لايك كنندگان ، كامنت گذاران، ذخيره كنندگان پست، فوروارد كنندگان و هر فعاليت ديگري)
  • امكان تفكيك بر اساس شماره موبايل

تبليغ اسپانسرشيپ يا Promote در اينستاگرام چه مزايايي دارد؟

مزاياي تبليغات پروموت اينستاگرام

وقتي از پروموت اينستاگرام استفاده مي كنيد، 6 ويژگي مهم و جدي را در اختيار خواهيد داشت كه براي ماركترها مثل آب حيات مي ماند!

  • فقط كاربران فعال پست را مشاهده مي‌كنند.
  • به دليل امكان مشخص كردن جزئيات، به هيچ وجه حتي يك بازديد فيك هم وجود ندارد.
  • مستقيما توسط اينستاگرام انجام مي‌شود.
  • حتما بايد مشاهده يا كليك انجام شود. (درغير اينصورت هزينه‌اي اعمال نخواهد شد).
  • پست شما به افرادي كه شما تمايل داريد نمايش داده خواهد شد.
  • گزارش گيري دقيق و كامل خواهد داشت.

تبليغات اينفلوئنسري يا همان پيج هاي پربازديد و معروف

تبليغات اينفلوئنسري و تفاوت آن با تبليغات اسپانسرشيپ

در اينستاگرام پيج هاي محبوب و معروف زيادي وجود دارند از جمله بلاگرها ، اينفلوئنسرها و سلبريتي ها كه اين پيج ها فالوورهاي زيادي دارند، يعني هزاران يا حتي ميليون ها مخاطب آنها را دنبال مي كنند.

شما در سال 2014 مي توانستيد به راحتي در اينستاگرام تبديل به يك اينفلوئنسر شويد. فقط كافي بود ظاهري جذاب داشته باشيد يا پست هاي شما خاص تر از بقيه باشد. در حالي كه امروزه با رشد تعداد افرادي كه در اين راه قدم مي گذارند رقابت به شدت در اين زمينه افزايش يافته است.

وجود اين تعداد مخاطب فرصت مناسبي براي تبليغات است به همين خاطر يكي از روش هاي مناسب براي تبليغات با هدف مخاطب عمومي ، تبليغات در پيج اينفلوئنسرها است. همانطور كه مي دانيد اين مدل تبليغات توسط نيروهاي انساني كنترل مي شود و مانند تبليغات اسپانسري دقت بالايي نياز ندارند و همانطور كه اشاره كرديم جامعه مخاطب عمومي است.

اينفلوئنسر كيست؟!

اينفلوئنسر كيست

اينفلوئنسرها كساني هستند با دو ويژگي اصلي:

  • او فردي است كه ميتواند باعث شود ديگران نظراتش را به طور جدي دنبال كنند.
  • او قدرت تاثير گذاري بر تصميمات ديگران را داشته باشد.( به دلايلي مانند كاريزما، دانش، موقعيت و يا حتي محبوبيت.)

پس نتيجه مي گيريم كه اينفلوئنسر فردي است كه به دليل اقتدار و شهرت خود در يك جامعه مي تواند بر مخاطب تاثيرات قابل توجهي داشته باشد و به نوعي مي تواند گرايشات يك مخاطب را تغيير دهد.

انواع اينفلوئنسرها در اينستاگرام

اينفلوئنسرهاي اينستاگرام بر مبناي تعداد فالوئرهايشان به ۴ دسته تقسيم مي‌شوند:

  • مگا اينفلوئنسرها  (Mega Influencers)
  • ماكرو اينفلوئنسرها  (Macro Influencers)
  • ميكرو اينفلوئنسرها  (Micro Influencers)
  • نانو اينفلوئنسرها  (Nano Influencers)

مگا اينفلوئنسر، ماكرو اينفلوئنسر، ميكرو اينفلوئنسر و نانو اينفلوئنسر؛ چه دسته بندي پيچيده اي!

انواع اينفلوئنسرها و تفاوت آن با تبليغات اسپانسرشيپ

مگا اينفلوئنسر ها افرادي با دنبال كنندگان از اقشار و دسته بندي هاي مختلف هستند. معمولا آنها بيشتر از 1 ميليون دنبال كننده دارند. اين گروه خود مي‌توانند به تنهايي جريان ساز باشند. سلبريتي‌ها و افراد سياسي نيز در اين دسته از انواع اينفلوئنسرها قرار مي گيرند.

به طور مثال مهناز افشار، الناز گلرخ، ميلاد قاسمي خواه و … همگي از دسته مگا اينفلوئنسرهاي ايراني هستند كه هر كدام در زمينه‌اي خاص فعاليت‌ دارند.

ماكرو اينفلوئنسرها در دسته بندي اينفلوئنسرها در مقام دوم قرار مي گيرند. رنج دنبال كنندگان آنها بين 500 هزار تا 1 ميليون است.
به طور مثال خانم شبنم شاهرخي در زمينه ورزش و خانواده و خانم بهامين در زمينه لايف استايل، جزو اين دسته بندي هستند.

ميكرو اينفلوئنسرها افرادي هستند كه كمتر از 500.000 فالوئر دارند. اين گروه معمولا زمينه خاصي را براي فعاليت و جذب مخاطب انتخاب مي‌كنند و در آن زمينه، به توليد محتوا مي‌پردازند.
به طور مثال پيج پتيان در زمينه و هدف بهبود كيفيت زندگي پت ها و آقاي دكتر كاوياني در زمينه توليد محتواي انگيزشي جزو اين دسته قرار مي گيرند.

نانو اينفلوئنسرها فرادي هستند كه  كمتر از 10.000  فالوئر دارند و مخاطبين آنان جامعه كوچكي از افراد محلي و يا افرادي كه در يك زمينه خاصي فعاليت دارند، است. اين گروه اينفلوئنسرها متاسفانه به دليل تعداد كم مخاطبانشان، كمتر مورد توجه برندها براي شركت در تبليغات اينفلوئنسري قرار دارند.

3 نكته مهم تبليغات در پيج هاي اينفلوئنسر يا پر مخاطب

نكات مهم در تبليغات اينفلوئنسرماركتينگ

  1. اين نوع تبليغات هم در نوع پست و هم استوري منتشر شده و قابليت منشن كردن شما را ( مانند تبليغات پروموت اينستاگرام ) دارد.
  2. در اين مدل تبليغات مانند اسپانسري ميتوانيد آدرس سايت و يا آدرس پيج خود را قرار دهيد.
  3. دسترسي به گزارش تبليغ فقط از طريق اينسايت اينستاگرام مقدور است.

مزاياي تبليغات اينفلوئنسري در اينستاگرام

مزاياي تبليغات اينفلوئنسري

  • آنها مي‌توانند از طريق كانال‌هاي اجتماعي و وبلاگ‌ها به ميليون‌ها مشتري دسترسي پيدا كنند و آنها را به صورت غير مستقيم، به خريد محصول شما ترغيب كنند.
  • آنها مي توانند محتواي مؤثري را براي صاحبان كسب و كار شما توليد ‌كنند.
  • آنها با استفاده از روابط قوي كه با مخاطبان خود برقرار كرده اند و به سبب اعتماد خاصي كه مخاطبان به آنها دارند، براي معرفي محصول يا خدمات شما تلاش مي كنند كه اين تلاش منجر به خريد و استفاده مشتري از محصولات شما در كم ترين زمان ممكن مي‌شود.

هر گردي گردو نيست….هست؟

فالوئر فيك در تبليغات اينفلوئنسري اينستاگرام

” مراقب فالوور فيك باشيد “.
هر صفحه اي كه داراي مثلا ده هزار فالوور است لزوما در دسته اينفلوئنسرها اعم از ميكرو و ماكرو قرار نمي گيرد. چگونه اين موضوع را تشخيص دهيم؟
اگر شما متخصص ماركتينگ نيستيد، ابزارهاي زيادي وجود دارند كه ميتوانند به شما كمك كنند. به طور مثال روي پيج هايي كه از ابزار UggerExplore امتياز دو به بالا را مي گيرند، صفحات مناسبي براي سفارش تبليغ مي توانند باشند. بيشتر از اين، اگر در انتخاب اينفلوئنسر بين دو يا چند صفحه ترديد داريد، باز آگراكسپلور به ياري شما مي آيد و با مقايسه امتيازها و تعداد فالوور صفحات كمك مي كند تا به انتخاب درست دست پيدا كنيد.

UggerExplore  را از اينجا دانلود كنيد…

براي درك بهتر از چگونگي كار با آگراكسپلور، در نوشته ديگري با عنوان “معرفي 5 اينفلوئنسر اينستاگرام ايراني با اينگيج بالا + آناليز پيج!” ما گزارش آناليز 5 اينفلوئنسر با همين ابزار را منتشر كرديم كه مطالعه آن خالي از لطف نيست.

5 ترفند اينستاگرام ويژه پيج هاي فروشگاهي كه به دنبال فروش بيشترند...

۷ بازديد

در حال حاضر اينستاگرام بستر خيلي مفيدي براي كساني است كه بدون هزينه اوليه قصد راه اندازي كسبوكار و كسب درآمد را دارند! همه مي خواهند به هر روشي كه شده، جديدترين هاي ترفند اينستاگرام را بر روي اكانت خود پياده سازي كنند، و فارغ از بحث اينفلوئنسر ماركتينگ ، به دنبال ترفند هايي از اين ابزار هستند تا به روياي درآمد هاي ميليوني نزديك شوند.
ما در اين نوشته به چند ترفند مهم اينستاگرام اشاره ميكنيم تا بتوانيد اكانت حرفه اي و جذابي داشته باشيد!
قبل از شروع بهتر است كه اپليكيشن اينستاگرام خود را به آخرين نسخه آن، بروز رساني كنيد.

به موقع از پست هاي جديد و به روز مطلع بشويد!

ترفند اينستاگرام براي نحوه فعال سازي ناتيفيكيشن

طبق الگوريتم جديد اينستاگرام امروزه به ندرت ميتوانيم از پست هاي جديد افرادي كه علاقه مند به دنبال كردنشان هستيم مطلع شويم. با اضافه شدن گزينه زنگوله به پروفايل تا حد قابل توجهي اين مشكل حد شده است. با فعال كردن اين گزينه زماني كه اين پيج ها، پست يا استوري جديدي را در اينستاگرام بارگزاري كنند، در قسمت اعلان هاي تلفن همراه به شما اطلاع رساني مي شود.

يك كاراكتر خاص در بيوي پروفايلتان داشته باشيد!

ترفند اينستاگرام كه ميتوانيد يك كاراكتر خاص در بيوي پروفايلتان داشته باشيد!

يكي از ترفند هايي كه براي هركسي ميتواند جذاب باشد استفاده از كاركترهاي خاص در بيو پروفايل مي باشد! ممكن است اين كاراكترها به راحتي پيدا نشوند، بنابراين ما سايتي را به شما معرفي ميكنيم تا به كاراكترهاي خاص مورد نظرتان به راحتي دسترسي داشته باشيد.

ترفند اينستاگرام كه سايتي با دنياي كاراكترهاي خاص به شما معرفي ميكند
سايت unicode-table.com دنياي كاراكترهاي خاص، حروف يوناني و علامت هاي خاص است كه شما ميتوانيد در بيوي پروفايل صفحه اينستاگرام از اين كاراكترها استفاده كنيد.

استوري هاي خود را در اينستاگرام بيشتر از 24 ساعت نگه داريد!

ترفند اينستاگرام كه استوري هاي خود را در اينستاگرام بيشتر از 24 ساعت نگه ميداريد

همونطور كه شما هم در جريان هستيد، استوري ها بيشتر از 24 ساعت ماندگاري ندارند. يكي از ترفندهاي مهم اينستاگرام استفاده از قسمت هايلايت براي ماندگاري بيشتر استوري شماست! اگر فروشگاه اينترنتي داريد، پروفايل شما بايد از همه لحاظ تكميل باشد. در اينجا مثال هايي براي هايلايت يك فروشگاه اينترنتي حرفه اي كه ديد هر بيننده اي را به خودش جلب ميكند را باهم چك ميكنيم:

• معرفي محصولات • آموزش محصولات • رضايت مشتريان • درباره ما • شرايط ارسال • راه هاي ارتباطي • تخفيفات

پاسخ سريع به مشتري، مهمترين ترفند اينستاگرام براي پيج هاي فروشگاهي

يكي از ترفند هاي به روز اينستاگرام پاسخ خودكار به كساني است كه به شا دايركت ميدهند. اگر افراد زيادي به شما دايركت ميدهند يا ممكن است هر لحظه دايركت خود را چك نكنيد، اينستاگرام قابليتي را فعال كرده كه بتوانيد به راحتي اين مشكل را حل كنيد. مشتري به شما دايركت ميدهد و همان لحظه براي مشتري پيامي كه شما در تنظيمات پيشفرض ست كرده ايد ارسال ميشود! ميتوانيد اين متن را با خوش آمدگويي شروع كنيد و پيگير درخواستشان شويد و مشتري را به كمي صبر دعوت كنيد تا در اسرع وقت پيگير درخواستشان بشويد.
ترفند اينستاگرام كه پاسخ سريع به مشتري در دايركت را شامل ميشود

براي ايجاد يك پاسخ خودكار براي دايركت پيج اينستاگرامي خود مراحل زير را بايد طي كنيد:

• رفتن به بخش تنظيمات پيج اينستاگرام • كليك روي گزينه Creator • انتخاب گزينه Saved Replies • انتخاب گزينه New Saved Reply • در قسمت Message بايد پيام مورد نظر خود كه قصد داريد براي كاربراني كه به شما پيام مي دهند، ارسال شود، را بنويسيد.

چگونه پست‌هاي خود را در اينستاگرام زمانبندي شده منتشر كنيم؟

يكي از بهترين و جديد ترين ترفند اينستاگرام كه بسيار مورد توجه كاربران قرار گرفت ، مخصوصا آن هايي كه هميشه در حال توليد محتوا براي اينستاگرام هستند، اين است كه بتوانيد پست هايي توليد شده خود را براي انتشار در بازه هاي زماني مختلف، تنظيم كنيد. چون همونطور كه در جريان هستيد اينستاگرام به ساعت و دقيقه انتشار پست ها بسيار اهميت ميدهد و اگر در انتشار پست ها در تايم مشخصي ثابت بمانيد متوجه ميشويد كه پست شما براي نمايش عموم در قسمت اكسپلور بيشتر قرار ميگيرد. اين قابليت براي خود اينستاگرام نيست اما نرم افزارهايي زيادي براي زمانبندي كردن پست هاي اينستاگرام وجود دارد كه در ادامه به يك ترفند اينستاگرام كه يكي از پركاربردترين آنها است اشاره خواهيم كرد.

ترفند اينستاگرام و برنامه بافر

بارگذاري پست ها به صورت خودكار در اينستاگرام با نرم افزار Buffer

اپليكيشن بافر به شما اين امكان را مي دهد عكس ها را هم از طريق موبايل و هم از طريق سايت به طور خودكار بارگذاري كنيد. بعد از اين كه حساب اينستاگرام خود را به اين ابزار متصل كنيد با استفاده از اپليكشن آن ميتوانيد به راحتي مراحل زير را طي كنيد تا پست تان به طور خودكار منتشر شود.

يك تصوير انتخاب كنيد. در ادامه توضيحات مربوط به آن را اضافه كنيد و بعد مكان مربوط به پست را انتخاب كنيد. كاربراني كه ميخواهيد را تگ كنيد سپس روز و ساعت مد نظرتان مشخص كنيد. به اين ترتيب پست تان در تاريخي كه مشخص كرديد منتشر مي شود.

  • تنظيمات مورد نياز براي فعال كردن نرم افزار buffer

ابتدا برنامه اينستاگرام را باز كنيد، به صفحه ي حساب خود برويد. با باز كردن منوي سمت راست به قسمت تنظيمات برويد.
در قسمت تنظيمات روي گزينه account برويد و در روي گزينه Switch to Business Account كليك كنيد. در مرحله بعد بايد يك اكانت facebook خود را به اكانت اينستاگرام خود متصل كنيد. اگر در facebook اكانت نداريد روي گزينه Create a New Facebook Page كليك كنيد. اطلاعاتي كه از شما مي خواهد را تكميل كنيد تا حساب شما ساخته شود. اكنون حساب اينستاگرام شما به حساب تجاري تغيير كرد.
ترفند اينستاگرام و فعال كردن بافر در اينستاگرام
در قدم بعدي شما بايد يك اكانت facebook خود را به اكانت اينستاگرام خود متصل كنيد. اگر در facebook اكانت نداريد به قسمت پروفايل خود برويد و گزينه edit را بزنيد. سپس گزينه Pageرا انتخاب كنيد. اطلاعاتي كه از شما مي خواهد را تكميل كنيد تا حساب شما ساخته شود.

ترفند اينستاگرام و نحوه فعال سازي بافر

حال برنامه buffer را باز كنيد و مراحل زير را طي كنيد تا به اينستاگرام شما متصل شود.

ابتدا اكانت اينستاگرام خود را log in كنيد و به buffer اين اختيار را بدهيد تا به حساب شما دسترسي داشته باشد و سپس روي گزينه Authenticate with Facebook كليك كنيد.

ترفند اينستاگرام و آموزش فعال سازي بافر

در اين ترفند اينستاگرام به 5 مورد ازمحبوب ترين هاي ترفند اينستاگرام اشاره كرديم. در مقاله هاي بعدي به بررسي ترفند هاي بيشتري مي پردازيم. با ما در نوشته هاي بعدي همراه باشيد… لطفا نظرات و پيشنهادات خود را براي ما ثبت كنيد.